Tuesday, July 18, 2006

God knows how i feel now...

~ i started this blog of mine in Sham's room (with some 'wise' advice from Mr. Udin Siput) . . .

bebudak nih menyebok di kiri dan kanan aku.kat merata-rata tempat diorg ade.abes sumer yang aku tulih diorang komen.masalahnyer komen2 diorg nih 'sgt' membina sampai abes sumer mood aku yang aku dh kumpul selama 1 ari nak wat blog mlm ni.aku pon xtau naper diorang xtido lagi mlm2 buta(xcept 4 sham laa,coz aku tgh guna pc dia nih..hehe).yg si din ngan nape' nih mmg suka merempat kat blk org kot.terpaksa laa aku mencemarkan post2 aku yang awal ni ngan nama diorg yang xbest tuh.kira diorg bertuah laa sbb berpeluang nk xpose diri diorg dlm life aku.

sham pon dh nk tido nih.dia dh baring2 atas katil(kira bagi sign kat aku supaya aku blah ke bilik aku..haha).chow cincau dulu.~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home